پیرهادی یکی از مهمترین مشکلات اهالی محله چیتگر جنوبی را کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی در این محله عنوان کرد. وی گفت: شهرک 22 بهمن که در ضلع شرقی محله واقع شده است فاقد درمانگاه، مرکز پزشکی و حتی داروخانه است و با توجه به وجود کارخانجات در این محدوده و حضور گسترده نیروی کارگری علاوه بر ساکنین محله، فقدان امکانات درمانی در این محدوده یکی از کمبودهای مشهود در این محله است.

پیرهادی یکی دیگر از مشکلات محله را ترافیک سنگین معابر محله ناشی از تردد وسائط نقلیه سنگین کارخانجات موجود در محدوده به ویژه در خیابان ایران خودرو عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد زیاد نیروی کار در کارخانجات محدوده بویژه کارخانجات ایران خودرو، مکانی جهت سوار و پیاده شدن نیروی کار این شرکت تعبیه نگردیده و این مسئله موجب توقف اتومبیل ها در عرض معبر و ترافیک سنگین در خیابان ایران خودرو می گردد.

پیرهادی انتشار بوی نامساعد ناشی از پسماندهای تصفیه خانه شرکت بهنوش در ساعات شب را به عنوان گلایه ساکنین شهرک 22 بهمن بیان داشت.

وی افزود: طبق بررسی های بعمل آمده و پیگیری شورایاری محله از شرکت مذکور، هماهنگی لازم جهت احداث تصفیه خانه مناسب و رفع مشکل در حال انجام می باشد ولیکن می بایست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، نظارت ویژه ای در خصوص اجرایی شدن این امر و رفع آلودگی پیش آمده بعمل آورد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران دیگر مشکل محله مذکور را عدم دسترسی مناسب به سیستم حمل و نقل عمومی برای ساکنین شهرک 22 بهمن عنوان کرد. 

وی گفت: شهرک مذکور، فاقد ایستگاه اتوبوس و تاکسی می باشد و اهالی خواستار اصلاح شبکه تردد اتوبوس های محدوده هستند.

پیرهادی فقدان روشنایی کافی در معابر محله را از مشکلات محله برشمرد و افزود: نبود روشنایی کافی در برخی از معابر محله از جمله خیابان چیتگر جنوبی موجب مستعد شدن این معابر جهت حضور بزهکاران گردیده است.

وی ادامه داد: همچنین اهالی محله خواستار استقرار کانکس پلیس و حضور پررنگ تر نیروی انتظامی جهت ارتقاء سطح امنیت محله را دارند.

پیرهادی فقدان ساختمان مناسب به عنوان سرای محله، فشار کم آب مصرفی، فقدان کتابخانه، کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی، استفاده از واحد های مسکونی به عنوان کارگاه و امور تجاری در شهرک 22 بهمن و اصلاح هندسی ورودی بلوار ایران خودرو به خیابان بعثت را از دیگر خواسته های اهالی عنوان کرد و افزود: کلیه مشکلات و خواسته های اهالی طی مکاتباتی از طریق شورایاری دریافت و پس از جلسات کارشناسی، مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه، سازمان ها و ارگان های ذی ربط بعمل آمد و پیگیری کلیه موارد در دست اقدام می باشد.