علی غفرانی مدعی شد که موش بخشی از گوش ها، صورت و دستان خواهر ۴۹ ساله اش را که جمعه گذشته به علت بیماری در بیمارستان رازی رشت درگذشت خورده است.

وی افزود: مسئولان بیمارستان رازی به علت کمبود کمد های مخصوص نگهداری جسد در سردخانه این بیمارستان ، جسد خواهرش را در کف زمین سردخانه گذاشته اند که این امر موجب شد که موش بخشی از جسد را زخمی و بخورد.

شهروند رشتی با بیان اینکه جسد خواهرش بعد از طی مراحل قانونی دیروز دفن شد تصریح کرد: کارشناسان اداره کل پزشکی قانونی گیلان هم به مشکوک بودن زخم های صورت و دستان جسد خواهرم اذعان کردند.

رئیس بیمارستان رازی رشت نیز امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علل زخم های موجود در جسد زن ۴۹ ساله رشتی تشکیل شده است.

دهنادی مقدم افزود: اظهار نظر در خصوص این مساله منوط به بررسی دقیق کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی است.

مدیرکل پزشکی قانونی هم با بیان اینکه زخم های موجود در صورت ، دستان و گوش های جسد این زن مشاهده شده و مشکوک است گفت: کارشناسان این اداره کل در حال بررسی موضوع هستند.

مهدی قربانی افزود: صحت و یا عدم صحت ادعای خانواده زن فوت شده در خصوص حمله موش ها به جسد در مراجع قضایی ذیربط پیگیری خواهد شد.

موضوع در دست بررسی است

 مدیر رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.

طلعت کاویانی غروب چهارشنبه افزود: از آنجایی که رعایت موازین اخلاقی یکی از ارزش های مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است، به همین منظور، تیمی برای بررسی صحت و عدم صحت این ادعا در این دانشگاه تشکیل شده است.

وی گفت: مردم و خانواده متوفی مطمئن باشند که نتایج بررسی های به عمل آمده توسط تیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، در اسرع وقت به اطلاع آنان خواهد رسید.

کاویانی گفت: خانواده متوفی در رشت پس از چند ساعت از تحویل گرفتن جسد زنی 49 ساله، به بیمارستان رازی رشت مراجعه و ادعا کردند که جسد متوفی آنان توسط موش زخمی و جویده شده است.