دکتر علیزاده با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از سوی مدیریت شهر با جدیت در حال پیگیری است، ادامه داد: تجربه سازمان زیباسازی از برگزاری کمپین‌های شهروندی در موضوعات مختلف نشان‌دهند اثربخشی آنها در تغییر رفتارهای اشتباه شهروندی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه برای حل معضلات محیط زیستی نیاز به تعامل و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها است، افزود: به همین منظور در تعامل با ستاد محیط زیست شهرداری کمپین "شهر تازه" با هدف اکران طرح‌های فرهنگی محیط‌زیستی راه اندازی شد که اکران‌های فرهنگی آن تا 22 آذرماه ادامه‌دارد و تلاش کرده تا با تکیه بر هنر آموزه‌های محیط زیستی به مدت دو هفته پیش‌روی شهروندان قرار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه این پیام‌های هشداری به شهروندان و مسولین دست‌اندکار در حوزه محیط‌زیست است، گفت: متاسفانه شرایط زیست‌محیطی شهر تهران چندان مناسب نیست و این اعلام هشدارها می‌تواند مشارکت مردم برای برای بهبود شرایط پایتخت بیشتر کند.

دکتر علیزاده با بیان اینکه همه مسولان دست‌اندکار در حوزه شهری باید تلاش کنند تا توجه به محیط‌زیست در زندگی روزانه شهروندان نهادینه شود، ادامه داد: کمپین شهر تازه با موضوع هوای پاک، زمین پاک، انرژی پاک و تنوع زیست محیطی تلاش کرده تا به شهروندان در این زمینه هشدار دهد.