پیرهادی حفظ و مرمت آثار تاریخی این محله را از نکات مورد توجه برشمرد و افزود: یکی از بناهای تاریخی موجود در محله حمام دولاب است که چندی پیش از بنای تاریخی این ملک بعنوان زورخانه استفاده می شد ولیکن به دلیل عدم استحکام بنا، این زورخانه تعطیل شد و در حال حاضر این بنا تبدیل به مخروبه گشته است و تخریب املاک مجاور به منظور تعریض خیابان و بر جای ماندن این بنای تاریخی علاوه بر ایجاد مشکلات ترافیکی در عبور و مرور اهالی محله و تبدیل به محل انباشته شدن زباله مشکلات زیادی را برای ساکنین ایجاد کرده است و اهالی خواستار تعیین تکلیف ملک مذکور می باشند. فلذا اگر این ملک، قدمت تاریخی دارد میراث فرهنگی نسبت به ثبت و مرمت آن اقدام کند و در غیر این صورت شهرداری اقدام لازم به منظور رفع مزاحمت های مطروحه را بعمل آورد.

پیرهادی دیگر خواسته شورایاری، هیئت امنا و اهالی محله را احداث میدان میوه و تره بار بیان کرد و افزود: در محلات مرفه نشین شهر، میدان تره بار احداث شده تا مردم بدون واسطه به محصولات کشاورزی و کالاهای مورد نیاز دسترسی داشته باشند ولی در این محله که جزء محلات کم بضاعت شهری می باشد این امر هنوز محقق نشده است و لذا می بایست پیگیری های لازم جهت تحقق این امر هر چه سریعتر انجام گیرد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: اهالی محله از کمبود فضای سبز و بوستان در سطح محله ابراز نارضایتی دارند. وی اظهار داشت طبق بررسی های بعمل آمده، شهرداری باغی را جهت احداث بوستان در نظر گرفته و مذاکراتی با مالک صورت پذیرفته است و با توجه به کمبود سرانه فضای سبز و فضای گذران اوقات فراغت باید به این مسئله نگاهی ویژه داشت.

عضو هیئت رئیسه شورا افزود: شورایاری و هیئت امنا خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف ملک فروشگاه قدس واقع در میدان خراسان شدند و اظهار داشت: این ملک چندین سال است که تعطیل شده است و هیچ گونه فعالیتی ندارد.

پیرهادی از دیگر خواسته های اهالی افزایش تعداد مخازن پسماند و توزیع متعادل آن در سطح محله، همسان سازی تابلوهای واحدهای تجاری، رنگ آمیزی کرکره های واحد های تجاری و رنگ آمیزی پست های برق و مخابرات موجود در محله به منظور زیباسازی منظر شهری بیان داشت و افزود: کلیه مشکلات و خواسته های اهالی محله از طریق مکاتباتی با شورایاری و هیئت امناء  احصاء گردید و پس از جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه، دستگاه ها و ارگان های ذی ربط بعمل آمد و پیگیری کلیه موارد در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دست اقدام می باشد.