پیرهادی گفت: ساختمان فعلی سرای محله مذکور یک ساختمان استیجاری واقع در خیابان نهم مرکزی می باشد که عدم جانمایی مناسب ساختمان و حجم تردد اهالی با توجه به فعالیت های سرا مزاحمت هایی را برای همسایگان سرا ایجاد نموده است و شورایاری محله خواستار احداث ساختمان مناسب به عنوان سرا را دارد.

وی ادامه داد : شورایاری ملکی در خیابان سیزدهم شرقی را جهت تملک به عنوان سرا به شهرداری معرفی نموده است و شهرداری منطقه بدلیل عدم نقدینگی کافی، موافقت خود را در قالب تهاتر با ملک عنوان نموده است.

پیرهادی افزود: با توجه به عدم جانمایی مناسب سرای فعلی و مزاحمت های مطروحه، می بایست شهرداری اقدام عاجل در خصوص جایگزینی ملک مناسب را بعمل آورد.

پیرهادی رفع مشکلات شبکه حمل و نقل را از اهم خواسته های اهالی این محله بر شمرد و افزود: ورودی بزرگراه شهید زین الدین غرب به شرق به بزرگراه باقری جنوب از طریق یک لاین کندرو موجب گردیده است که در بزرگراه شهید زین الدین در ورودی بزرگراه شهید باقری جنوب ترافیک سنگین ایجاد شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طبق بررسی های بعمل آمده، جهت رفع این مشکل دو راهکار از جمله تعریض معبر کندرو که نیازمند تملک تعداد کثیری از پلاک های جنب لاین کندرو است و دیگری احداث رمپ خروجی از بزرگراه شهید زین الدین به شهید باقری جنوب قابل بررسی است که با توجه به گره ترافیکی در این معبر می بایست بررسی های کارشناسی در این خصوص بعمل آمده و ردیف بودجه مورد نیاز در بودجه سال های آتی پیش بینی و تصویب گردد.

پیرهادی ادامه داد: در انتهای لاین کندرو دسترسی به بزرگراه باقری، یک دور برگردان نیز تعبیه گردیده است که احداث دیوار بتنی در این مسیر موجب جلوگیری از دید مناسب رانندگان گردیده و احتمال بروز حادثه را افزایش می دهد.

پیرهادی دیگر مشکل شبکه حمل و نقلی این محدوده را عدم دسترسی مناسب از بزرگراه شهید باقری شمال به جنوب به بزرگراه شهید زین الدین غرب عنوان کرد.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت دیگر خواسته اهالی اصلاح هندسی دور برگردان موجود در بلوار استقلال حد فاصل خیابان سراج و 16 متری دوم می باشد. وی بیان داشت: عدم استانداردسازی در این دور برگردان موجب سردرگمی رانندگان و ایجاد مخاطرات و بروز حوادث گردیده است.

وی دیگر خواسته شورایاری را بررسی امکان احداث دور برگردان در بزرگراه شهید باقری حد فاصل بلوار استقلال  و بزرگراه شهید بابایی برشمرد.

پیرهادی گلایه ساکنین خیابان 25 متری شکوفه را عدم رسیدگی راهنمایی رانندگی به عبور و مرور و توقف کامیون ها و وسائط نقلیه سنگین در این معبر عنوان نمود و بیان داشت: در خیابان مذکور تابلوهای عدم توقف وسائط نقلیه نصب گردیده است ولیکن عدم رسیدگی مأمورین راهنمایی و رانندگی موجب عدم توجه خاطیان گردیده است.

پیرهادی در ادامه امحاء حیوانات موذی اعم از موش و ... ، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری و پیمانکاران جمع آوری پسماند، احداث کتابخانه در سطح محله، نظارت مستمر بر نحوه آبیاری فضای سبز بلوار شهید مطهری و حضور پر رنگ تر نیروی انتظامی جهت افزایش امنیت اجتماعی محله را از دیگر خواسته های اهالی عنوان نمود و افزود: کلیه خواسته های اهالی از طریق مکاتبات با شورایاری و هیئت امناء، احصا گردیده و پس از جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان مدیریت شهری و کمیته نظارت، مکاتبات لازم با شهرداری تهران، معاونت های مربوطه، سازمان ها و ارگان های ذی ربط بعمل آمده و پیگیری کلیه موارد در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دست اقدام می باشد.