پرویز فتاح در رابطه با آخرین وضعیت ساختمان سوهانک و کمک به وضعیت مددجویان این سازمان گفت: قرار نبود که با فروش ساختمان سوهانک و جابه‌جایی صورت گرفته، اتفاق خاصی برای مددجویان بیفتد.

وی ادامه داد: ساختمان سوهانک برای ما بزرگ و دور بود و در شمال شهر قرار داشت، فضای اضافی داشتیم و ما هم دیدیم چون مورد نقد مردم هستیم و در این رابطه با کنایه با ما حرف می‌زنند، این ساختمان را دادیم و به وسط شهر آمدیم و اکنون در میدان آزادی مستقر شدیم.

فتاح افزود: با این جابه‌جایی درست است که جایمان محدودتر شده اما به مردم نزدیک‌تر شدیم و ضمن اینکه در این جابه‌جایی یک اختلاف قیمت پیدا کرده‌ایم و گفته‌ایم که زمانی که این ملک به فروش برسد آنچه دست ما را بگیرد برای قرض‌الحسنه خواهد رفت.

وی گفت:‌ این اقدام را آغاز کرده و ادامه می‌دهیم. صندوق قرض‌الحسنه را نیز به همین منظور ایجاد کرده‌ایم و ملک سوهانک و مبنای قیمتش را پشتوانه صندوق قرار داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد گفت: اگر ساختمان سوهانک نبود، بانک مرکزی بدون چنین پشتوانه‌ای به ما مجوز تأسیس صندوق نمی‌داد. این سند اکنون گروی تضمین صندوق قرض‌الحسنه قرار گرفته و اگر هر زمانی این ملک به فروش برسد پول آن در صندوق هزینه می‌شود.