سید جلال ملکی به تشریح این حادثه پرداخت و افزود: ساعت 23:11 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه ساوه به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 87 به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو سواری پراید و 206 با یک دستگاه کامیون برخورد کرد بطوری که خودرو پراید با پنج سرنشین زیر کامیون قرار گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه بطور معجزه آسایی هر پنج سرنشین خودرو پراید با کمترین آسیب خود موفق شده بودند خود را از داخل خودرو خارج کنند تاکید کرد: حدود 50 متر قبل از این صحنه تصادف آتش نشانان جسد یک زن 50 ساله را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان هر سه خودرو در صحنه تصادف مدعی شدند که با این خانم برخورد نکردیم و شاید این خانم با دیگر خودروهای بزرگراه برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند و محل برای بررسی دقیق در اختیار کارشناسان پلیس راهور و نیروی انتظامی قرار گرفت.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید