پیرهادی تسریع در روند احداث و واگذاری ساختمان سرای محله را یکی از مهمترین درخواست های شورایاری، هیئت امناء و اهالی محله عنوان داشت و افزود در سال 93 ساختمانی را با عنوان سرای محله قرارداد بستند و بعد از تحویل گرفتن آن در مرداد ماه 95، مسئولین وقت این ساختمان را در اختیار نهاد دیگری قرار دادند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: حفظ میراث فرهنگی کشور به اندازه ترویج فرهنگ و تاریخ ایرانی اسلامی به جوامع مختلف حائز اهمیت است. بافت تاریخی و فرهنگ کشورها جزئی از هویت اجتماعی هر قوم و کشوری محسوب می شوند و نیاز به حفظ آثار، مرمت و زیباسازی منظر شهری باید از سوی دولت و شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

پیرهادی در ادامه افزود: محله ای که درحال حاضر با نام محله فردوسی شناخته می شود یکی از محلات قدیمی تهران است و با توجه به اماکن گردشگری موجود در محله همچون باغ ملی، دروازه دولت، موزه جواهرات ملی و... اهمیت توجه به مسئله فرهنگ و ترویج آن علاوه بر رشد صنعت گردشگری دارای اهمیت ویژه برای شناخت فرهنگ و تمدن ایران به جهان محسوب می شود.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران وجود مدرسه متقین در پایتخت کشور را امر مهمی برشمرد و افزود مدرسه دخترانه و پسرانه متقین، در سال 1317 با خدماتی همچون غذا، پوشاک و سرویس رفت و برگشت رایگان به ایتام کار خود را آغاز کرد ولی در حال حاضر با مشکلات مالی روبرو است. تجهیز و نوسازی این مدرسه جهت ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به ایتام به منظور افزایش سطح علمی و آموزشی عزم جدی و اراده ای راسخ می طلبد و امید است با کمک مسئولین و مردم که همواره در این امور پیش قدم بوده اند بتوانیم توفیق خدمت به این دانش آموزان را داشته باشیم.

پیرهادی تأمین روشنایی کافی در معابر و کوچه های محله را یکی از خواسته های اهالی برشمرد و افزود: به دلیل بافت تجاری محله در ساعاتی از شب،  نبود نور کافی و تاریکی در معابر محلی مشکلاتی را برای تردد اهالی ایجاد کرده است.

پیرهادی در ادامه احداث بوستان و فضای سبز، پارکینگ طبقاتی، مجموعه ورزشی چند منظوره و کتابخانه را از دیگر خواسته های شورایاری، هیئت امنا و اهالی محله عنوان نمود.

پیرهادی در پایان افزود کلیه مشکلات و خواسته های اهالی محله فردوسی از شورایاری و هیئت امناء محله اخذ گردید و مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه و دستگاه ها و ارگان های ذی ربط صورت پذیرفت و  همچنین کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران پیگیری لازم را به منظور رفع مشکلات مطروحه به عمل خواهد آورد.