معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در رابطه با انتشار خبری مبنی بر بیماری‌اش گفت: متأسفانه به لحاظ شرایط نامساعد جسمی 60 روز در بیمارستان تحت درمان بودم، اما خوشبختانه اکنون مشکلات جسمی‌ام روبه بهبودی است.

آباد در خصوص پرسش دیگری مبنی بر سرانجام موضوع یاشار سلطانی و مسئله واگذاری املاک بیان کرد: دادستان تهران در این زمینه تحقیقات دقیق و موشکافانه‌ای انجام داده و با یاشار سلطانی و اعضای مرتبط با او نیز مصاحبه‌هایی را انجام داده است.

وی ادامه داد: عملی که آقای یاشار سلطانی در حق کرد، دشمن من انجام نداده است. اگرچه من از اقدام آقای یاشار سلطانی گذشتم، زیرا نمی‌خواستم از جانب من آسیبی به ایشان وارد شود، اما این مسئله به‌شدت باعث آزاردگی خاطرم شد.

این عضو شورای شهر تهران در همین راستا ادامه داد:‌ به نظرم برای پیگیری این موضوع همین قدر کافی است که قوه قضائیه به صورت جدی در حال بررسی این موضوع می‌باشد که امیدواریم این مسئله به‌خوبی به پایان برسد و انگیزه‌های سیاسی و امنیتی در آن پیدا نشود.

آباد در ادامه درخصوص مسئولیتش در شورای شهر عنوان کرد: در شورای شهر مسئولیت نظارت بر کمیته ایمنی را برعهده دارم که کمیته ایمنی شامل مسائل ایمنی و آتش‌نشانی است.

وی بیان کرد: به‌طور‌قطع می‌توان گفت یکی از سازمان‌هایی که تاکنون مطابق برنامه پنجم شهرداری پیش رفته، سازمان ایمنی و آتش‌نشانی بوده است که چیزی حدود 95 درصد از تطابق بین عملکردهای این سازمان با برنامه پنجم شهرداری دیده شده است.

این عضو شورای شهر تهران در رابطه با کمبود امکانات سازمان ایمنی و آتش‌نشانی مطرح کرد:‌ خوشبختانه اخیراً لایحه‌ای مبنی بر به‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی تصویب شده که در این لایحه بودجه موردنیاز این سازمان لحاظ شده که امیدواریم در آینده با اجرای این لایحه شاهد جبران کمبودها باشیم.