به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجیدرضا نصرالله نژاد گفت: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته زائران اربعین استان تهران از مرز مهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: هماهنگی لازم با تشکل‌های صنفی برای جابجایی زائران اربعین انجام شده و ظرفیت روزانه تردد هزار اتوبوس از ۲۰ تا ۲۹ آبان به مقصد مهران فراهم شده، همچنین با همکاری انجمن صنفی داخلی و شرکت‌های بین‌المللی ۳۰ کامیون برای جابجایی اقلام موردنیاز مصرفی زائران اربعین درحال اعزام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران با بیان اینکه از ۳۰ آبان هزار اتوبوس خالی از تهران برای بازگرداندن زائران اربعین به مرز مهران فرستاده می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با افزایش ۲۰ درصدی زائران اربعین استان تهران مواجه شویم.

وی از برگزاری جلسه‌های مشترک با پلیس راه،  امدادخودرو و اورژانس خبر داد و گفت: اتوبوس‌های اورژانس در ساوه و قم مستقر و معاینه فنی خودروها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود، همچنین سه جرثقیل امداد در محورهای فیروزکوه، قم و ساوه مستقر می‌شود و هماهنگی لازم برای تامین سوخت موردنیاز خودروها انجام شده است.

نصرالله نژاد افزود: از رانندگان درخواست داریم تجهیزات موردنیاز و تمهیدات تامین ایمنی را همراه داشته باشند و با راهداران استان برای سهولت تردد همکاری کنند.