یکی از نزدیکان خانواده دکتر علیرضا صلحی، پزشک تبریزی در گفت‌وگو با ایلنا با تکذیب شایعه اعتراف صلحی به قتل خانواده خود عنوان کرد: خانواده دکتر صلحی از ابتدا ترجیح می‌دادند موضوع این پرونده در یک فضای آرام پیگیری شود تا بررسی‌های نهادهای قضایی و انتظامی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات نادرستی هستیم که هم باعث ناراحتی و رنجش خانواده‌های داغدار شده و هم تمرکز بر اصل موضوع را از بین برده است.

او با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر اعتراف دکتر صلحی به قتل خانواده خود مدعی شد: خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای به جای این که پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند.

این فرد نزدیک به خانواده دکتر صلحی در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان تبریز در مورد این پرونده ابراز داشت: متاسفانه این نماینده محترم تصور می‌کنند کماکان استاندار آذربایجان شرقی هستند و مسئولیت و مجوز دارند در هر موضوعی با اطلاع یا بدون اطلاع اظهار نظر کنند.

او ادامه داد: از مردم فهیم درخواست داریم از پرداختن و انتشار شایعات پرهیز کنند و مطمئن باشند در صورت حصول نتیجه‌ این موضوع توسط مسئولان قضایی استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.