شاکی به ماموران گفت: چندی پیش در یک آرایشگاه زنانه، آرایشگر از من به عنوان مدل استفاده و عکس‌های تاتوی روی دستم را در آرایشگاه نگهداری کرد. نمی‌دانم این عکس‌ها چطور در اختیار فردی ناشناس قرار گرفته است.

وی افزود: این فرد که نمی‌دانم زن هست یا مرد، این عکس‌ها را از طریق اینستاگرام برایم فرستاد و تهدیدم کرد اگر می‌خواهم این تصاویر منتشر نشود، باید یک میلیون تومان به او بپردازم. از ترس این که این عکس‌ها در جایی منتشر نشود، بناچار یک میلیون تومان را به حساب اینترنتی فرد اخاذ واریز کردم. اما این پایان ماجرا نبود.

شاکی ادامه داد: او حتی عکس‌های خصوصی را به اینستاگرام خواهرشوهرم نیز ارسال و او را هم تهدید کرده بود که باید 5 میلیون تومان بپردازد. زمانی که خواهرشوهرم ماجرا را بازگو کرد، گفتم این مزاحم از من اخاذی کرده است بنابراین پس از مشورت با او و شوهرم به پلیس فتا آمدیم تا از این مزاحم شکایت کنیم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مزاحم اخاذ ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران رد دو جوان را در این پرونده به دست آوردند وآنها را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در بازجویی گفتند که برادران زن آرایشگر هستند و هدفشان از این کار فقط اخاذی بوده است.

یکی از این دو متهم به پلیس گفت: گوشی تلفن همراه خواهرم که در آن تصاویر مشتریانش بود، خراب شد. او گوشی تلفن خود را به من داد تا آن را تعمیر کنم. با دیدن عکس مشتریان وسوسه شده و با برادرم تصمیم به سوءاستفاده از عکس‌ها گرفتیم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: متهمان با قرار قانونی روانه زندا شدند.