در جلسه امروز شورای شهر تهران، باز هم حافظی به بیمارستان مغز و اعصاب دکتر سمیعی تذکر داد، برخی از اعضا من جمله پیرهادی به حافظی پاسخ دادند. پیرهادی گفت:

در یادداشتی که اخیراً بنده درباره این خیریه نوشتم، عنوان کردم که با موضوع سلامت، سیاسی برخورد نکنید... برای بیمارستان پیشگیری از سرطان نیز که تحت نظر دختر آقای هاشمی رفسنجانی است، شورای شهر تهران کمک‌هایی را لحاظ کرده و تصویب کرده است که برای خیریه امام رضا(ع) نیز که ساخت بیمارستان مغز و اعصاب توسط پروفسور سمیعی در حال انجام است، کمک‌هایی را بپردازد که هر دوی این بیمارستان‌ها، نیاز شهر است.

بنده از لحاظ سیاسی با دختر آقای هاشمی رفسنجانی اختلاف دارم، ولی برای ساخت بیمارستان و کمک به شهر، علی‌رغم مخالفتم، رأی مثبت دادم. در چند وقت اخیر، چوب لای چرخ پروژه‌های خوب شهر گذاشته‌اید و ما نیز در برخورد با فساد مصر هستیم و قطعاً برخورد می‌کنیم و اگر به پروژه‌ها اتهام بزنید، نباید هیچ پروژه‌ای در سطح شهر ساخته شود.

در تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در سال 89-90 از سازمان تأمین اجتماعی که مدیریت آن در آن مقطع با حافظی بود، هیأت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی از جمله هلدینگ سیمان چندین بار تغییر یافتند و بعضا کمتر از یک ماه امکان کار و فعالیت داشتند. بی ثباتی مدیریتی از بندهای مختلف تحقیق و تفحص بوده است. بعضی از مدیران بیش از 30 میلیون تومان پاداش می‌گرفتند و در آن زمان، مسئولیت آن سازمان با شما بود، بنابراین کارنامه مدیریتی‌تان قابل نقد است، با این عینک نگاه کردن به زمان مدیریتی خودتان و دیگران یعنی نه مترو، نه بزرگراه، نه بیمارستان، نه تونل و نه هیچ چیز دیگر ساخته نمی شود. کشور توسعه پیدا نمی کند. شما با چوب لای چرخ کردن کار در شهر، مانع پیشرفت شهر می شوید، ولی اجازه بدهید در شهر کارها انجام شود. هم بیمارستان پیشگیری از سرطان تحت نظر دختر آقای هاشمی و هم بیمارستان مغز و اعصاب پروفسور سمیعی نیاز شهر است؛ سلامت مردم را سیاسی نکنید.

ائتلاف برای تخریب را حتماً درست گفته‌اند چرا که شهرداری و شهردار تهران از نظر دوست و دشمن در حال خدمت است و نباید آن را تخریب کنیم.