پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- محمد غزنویان- الف: ویدئویی با عنوان «اظهارات جنجالی سحر قریشی در مورد گشت ارشاد» دست به دست می شود وعده ای اینجا و آنجا سرگرم تحسین «شجاعت بانوی هنرمند» هستند. 

نسخه ی کامل ویدئو را تماشا کنید تا برسید به یکی دو دقیقه ی  بروز شجاعت در زبانِ بازیگر. جایی که می گوید:«از سر فرشته تا اینجا دخترهارو سوار ون میکنن» و در پایان اظهاراتش می افزاید که «همین کارهارو می کنن که جوونا از مملکت متنفر میشن».  واو چه شجاعتی! زنده باد! 

ب: اما کمی صبر کنید. بین این دوجمله یک مانیفست سیاسی و طبقاتی وجود دارد که حتا «کمپین بین المللی حقوق بشر ایران» (که از جمله بازنشر کنندگان این ویدئوست) آن را نادیده گرفته است. بازیگر بین این دو جمله می گوید:«همونجا دیدم چهارتا از این آشغال جمع کن های پابرهنه که ما بهشون میگیم آقا کیسه ای دارن میان بالا. میخواستم برم بگم به جای اینکه اونارو بگیرید ، اینارو بگیرید». این جمله را اصلا نباید شنید؟

ج: قریشی با وجود همه ی بلاهتی که به آن معروف است اما آدم صادقی است. صاف و پوست کنده می گوید پابرهنه و تهیدست نباید در خیابان فرشته دیده شود. بدنهای مازاد را باید از سطح شهر جمع آوری و معدوم کرد. اما ناصادق و دودره باز ، بازنشر کنندگان مثلا سیاسی و حقوق بشری این اظهارات هستند. کسانی که برای لغو اعدام عربده سر میدهند، سالیانه تعداد اعدام شدگان را منتشر می کنند ولی هرگز به شما نمی گویند که اعدامیان، همین بدنهای پاره و پوره و برهنه هستند نه قریشی و هم طبقه های او. 

تو خود گویی به این نتیجه برسیم که برای ارتقای زنان این مملکت و «گذار از سنت به تجدد» روسری ها را باز کنیم ولی ببندیم دور حلقوم پابرهنه ها. پس زنده باد آزادی یواشکی و چه میدانم کمپین مردان با روسری.