بابک خیابانی لحظاتی قبل در شهرستان نور از کشف جسد کودک سه ساله‌ای که صبح روز سه‌شنبه از درب منزل خارج و مفقود شده بود، در ساحل شهر نور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این کودک روز سه‌شنبه گم شده بود و تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه داشت، افزود: پس از جست‌وجوی مداوم امدادگران جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، شهرداری، بسیج و نیروهای مردمی در رودی که از مقابل منزل این کودک عبور می‌کرده تا ساحل به طول چهار کیلومتر در سه روز گذشته تاکنون و به دست نیامدن نتیجه، در روز قبل با استفاده از نیروی غواص هلال احمر مسیر به ویژه مناطق گودتر بررسی شد، ولی نتیجه‌ای نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور با اشاره به ادامه جست‌وجوها و تلاش‌های مردمی برای پیدا شدن این کودک سه ساله، گفت: بالاخره لحظاتی قبل پیکر بی‌جان ماهان که دریا به ساحل آورده بود، کشف شد.

روز سه‌شنبه 27 مهر ماه 95 خبرهای متعدد و متناقضی در فضای مجازی مبنی بر گم شدن، غرق شدن و یا دزدیدن پسر بچه سه ساله‌ای به نام امیر ماهان منتشر شد و پس از انتشار این خبر، پیگیری برای صحت و سقم خبر انجام و گم شدن ماهان توسط خانواده وی تائید شد.

مادر کودک با تائید گم شدن فرزندش به امدادگران گفته بود: ماهان با باز کردن درب ورودی از منزل خارج شد و دقایقی بعد به دنبالش رفتم، اما اثری از او نبود و تقاضای کمک کردم.

پس از تائید خبر توسط والدین، گزینه‌های مختلف از جمله افتادن و غرق شدن در رود نزدیک منزل پر رنگ‌تر شد و جست‌و جو برای پیدا کردن این پسر بچه توسط نیروهای امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی، بسیج و خودجوش مردمی آغاز شد، اما این تلاش‌ها تا لحظاتی قبل بی‌نتیجه بود و دریا راز این مفقودی را بر ملا کرد.

گفته شد؛ خداوند ماهان را پس از سال‌ها انتظار (به روایتی 9 سال انتظار) به این خانواده عطا کرد و تنها فرزند این خانواده داغدار بود.