به گزارش پارس ، این تهیه کننده در گفت وگو با (ایسنا) ، گفت: نگرانی ام از حضور اسپانسرها در تلویزیون این است که مبادا شئونات سازمان رعایت نشود؛ چرا که ما به هر حال باید یکسری مقررات را رعایت کنیم اما اگر جذب اسپانسرها با در نظر گرفتن حفظ فضای فرهنگی همراه باشد و زیاده روی صورت نگیرد، می تواند کمک کننده و خوشایند باشد.

وی تاکید کرد: آنتن تلویزیون دست ما امانت است و ما نباید لحظات آن را هدر دهیم و در عین حال باید حرمت مخاطب را حفظ کنیم. فکر می کنم شأن سازمان صدا و سیما و تلویزیون بالاتر از آن است که با اسپانسر کارهایش را پیش ببرد.

مفید در ادامه با اشاره به کمبود بودجه ی حال حاضر صداوسیما اینگونه مطرح کرد: همه عواملی که برای تلویزیون مشغول کار هستند، تحت فشارند، به نظرم ما به آن ها ظلم می کنیم و سازمان صدا و سیما باید یک فکر اساسی برای این مشکل داشته باشد. با اوضاعی که در حال حاضر بر تلویزیون و صدا و سیما حاکم است، باید میزان تولیداتش را کم کند و این درست نیست که به هر نحوی شده میزان تولیداتش را همواره حفظ کند.

او گفت: با توجه به کمبود بودجه در سازمان صداوسیما، هیچ تفاوتی روی آنتن دیده نمی شود که به نظرم صداوسیما باید این مسایل را کنترل کند؛ به عنوان مثال به جای چهار سریال می تواند دو سریال تولید کند که عوامل و بازیگران هم دچار بحران مالی نشوند. در حال حاضر با توجه به فرا رسیدن نوروز، تقریبا تمامی شبکه ها برنامه دارند؛ در حالی که نیاز نیست ما تحت فشار باشیم و تلویزیون می توانست برنامه هایش را کمتر کند.

مفید اضافه کرد: سازمان صداوسیما با کنترل برنامه های نمایشی که بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهند، می تواند با تعداد محدودی پاسخگوی همه عوامل باشد.