طراحی سایت علمی تشکیل یافته از هنر و برنامه نویسی می باشد . این علم می تواند در عصر امروز به عنوان یکی از ابزار های بسیار مفید و پر کاربرد در عرصه تجارت به شمار رود . اما چگونه ؟‌در این مقاله به بررسی روش هایی برای طراحی سایت حرفه ای خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

طراحی سایت حرفه ای

چگونه می توان یک طراحی سایت حرفه ای داشت ؟‌ برای داشتن یک طراحی سایت حرفه ای ابتدا باید با استاندارد های طراحی سایت آشنا شوید . چه استاندارد های ضروری در طراحی سایت امروزه باید رعایت شود ؟‌

۱ – رعایت کد نویسی بهینه و استاندارد براساس استاندارد جهانی طراحی سایت W3C

۲ – گرافیک مناسب با توجه به نوع کسب و کار شما

۳ – داشتن نسخه موبایل برای وب سایت (طراحی سایت ریسپانسیو : بیش از ۴۰ درصد از بازدید کنندگان سایت ها امروزه توسط گوشی های هوشمند به سایت شما مراجعه می نمایند پس داشتن یک نمایش مناسب برای گوشی هوشمند از موضوعاتی است که شما باید در طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید .)

۴- رعایت اصول و استاندارد های سئو برای موتور های جستجو : توجه داشته باشید که طراحی وب سایت براساس استاندارد های موتور های جستجو از جمله گوگل در گام نخست باعث کاربر پسند بودن وب سایت شما خواهد شد در گام دوم طراحی سایت براساس اصول سئو باعث می شود شما رتبه مناسبی در جستجو های موتور جستجوی گوگل کسب کنید که این عامل باعث داشتن ورودی های گوگل برای وب سایت شما خواهد بود .

۵- استفاده از تصاویر بسیار مناسب و با کیفیت در صفحه اول وب سایت : این نکته را در نظر داشته باشید که تصاویر بکار رفته در وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی در گیرایی کاربران ورودی وب سایتتان خواهد داشت پس حتما از تصاویر باکیفیت در وب سایتتان استفاده نمایید . چرا که وب سایت ویترین کسب و کار شما در مقابل کاربران ورودی وب سایتتان است .

۶- داشتن مقالات مفید در حوزه کسب و کارتان در طراحی سایت : داشتن مقالات مفید در کسب و کارتان در سایت باعث بروز رسانی وب سایتتان می شود این نکته در دو جهت باعث پیشرفت وب سایتتان می شود . اولا موتور های جستجو برای این موضوع به وب سایت شما یک رتبه مثبت می دهند در گام دوم این بروز رسانی باعث می شود مخاطب سایت شما از اطلاعات مفیدی که به وی ارائه می شود استفاده نموده و زمانی که در سایتتان صرف می نمایند زیاد خواهد بود .

۷- پس از اینکه طراحی سایت شما به اتمام رسید دومین گام برای گسترش سایتتان فعالیت در دنیای اینترنت و برندینگ آن است . شبکه های اجتماعی از جمله موضوعاتی هستند که می توانند در قدم اول به ارسال مشتری به سمت شما کمک نمایند و در گام دوم باعث برندینگ شما در بین کاربران شبکه های اجتماعی کمک می کند . این نکته را در نظر داشته باشید که سئو سایت تاثیر بیشتری روی افزایش ورودی موتور های جستجو و در نهایت در فروش شما تاثیر زیادی خواهد داشت اما شبکه های اجتماعی هم در سئو سایت شما تاثیر مناسبی را داراست .

استفاده از منابع معتبر برای افزایش فروش در دنیای اینترنت

شما اگر به دنبال موفقیت در دنیای اینترنت هستید باید اطلاعات بیشتری از دنیای اینترنت را بدست آورید منابع بسیار زیادی برای کسب اطلاعات در مورد طراحی سایت در دنیای اینترنت وجود دارد . یکی از منابع پربار علمی در حوزه افزایش فروش در دنیای اینترنت آدرس اینترنتی زیر می باشد . شما می توانید اطلاعات بسیار مفیدی از گسترش کسب و کار در دنیای اینترنت را از وب سایت زیر بدست آورید . : www.inten.asia