پرویز سروری با اشاره به پشت پرده تخریب اصولگرایان توسط اصلاح‌طلبان در روزهای اخیر، اظهار داشت: هجمه‌‌های صورت گرفته گام بلندی برای تخریب اصولگرایان تا انتخابات سال آینده است؛ جمع‌بندی ما این است که رفتار اصلاح‌طلب‌ها از ابتدای سال جدید تغییر کرده و آنها به دنبال این هستند که تنش و چالش را وارد شهر کنند.

وی ادامه داد: ما نگران این هستیم با توجه به تجاربی که در انتخابات گذشته وجود داشته، فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی و ایجاد چالش‌های جدی زمینه‌ها را برای تولید خسارت‌های جدی در زمان انتخابات فراهم کند از این رو موضوع و اتفاقات اخیر را بیشتر از منظر سیاسی نگاه می‌کنیم تا یک منظر اجتماعی.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: گروه‌هایی هم که این اخبار را منتشر کردند می‌دانستند موضوع  در مرحله مقدماتی است و یک گزارش قطعی نیست بنابراین باید اجازه می‌دادند بازرسی روند خود را طی کند.

وی افزود: یک بازرس سوالی را مطرح کرده که باید پاسخ داده می‌شد. این همه بلوا، جنجال، تهمت و تخریب برخی از خدمتگذاران مردم امر درستی نبود. به گفته برخی دوستان فضا را به گونه‌ای غبارآلود و تیره کردند که نمی‌توان در محل کار مستقر شد؛ ایجاد این شرایط این به نفع کیست؟ تخریب ظرفیت‌های موجود کار شایسته‌ای نیست.

سروری تصریح کرد: اگر این وضعیت کنترل نشود و همه جناح‌هایی که به نوعی داعیه نظام و دغدغه نظام را دارند، مطالبه آنها ارتقای نظام و رفع مشکلات مردم است باید بدانند با غوغاسالاری، هوچی‌گری، تخریب و تنش نظام را تضعیف می‌کنند.

وی ادامه داد: من با شبکه‌های خارجی مانند بی بی سی و غیره کاری ندارم آنها می‌خواهند ریشه جمهوری اسلامی را بزنند، اما دوستان اصلاح طلب که مدعی هستند می‌خواهند در چارچوب نظام حرکت کنند و معتقدند می‌خواهیم در این چارچوب تنفس کنیم و قلبمان برای انقلاب می‌تپد و همین طور اصولگرایان باید بدانند، برگزیدن بداخلاقی و تخریب بی‌محابای دیگران بدون بررسی حتماً آسیب‌های جدی به همه وارد خواهد کرد. این آتشی است که خیمه همه را خواهد سوزاند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: پیشنهادم این است به جای این کارها در یک فضای منطقی نقد ورود پیدا و اصول و شاخصه‌های یک نقد را رعایت کنیم و اقدامی را انجام ندهیم که فردا برای کشور هزینه جبران ناپذیری داشته باشد.