به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، مجموعه « عید خون» اشعاری در سوگ شهید آوینی از شاعران امروز است. در این مجموعه که به همت علی محمد مودب با مقدمه ای از یوسفعلی میرشکاک منتشر شده است، شعرهایی از ۳۳ شاعر به چشم می خورد.

شاعرانی همچون حمید سبزواری، علی معلم دامغانی، یوسفعلی میرشکاک، علیرضا قزوه، مصطفی محدثی خراسانی، عباس باقری، محمدرضا آقاسی، علی داودی، سعید حدادیان، علی محمد مودب، سیدحمیدرضا برقعی، محمد مهدی شفیعی، رضا اسماعیلی، مطهره عباسیان، وحیده افضلی، راضیه رجایی، علی سلیمانی، محمدحسین انصاری نژاد، و محمد مهدی خان محمدی از شاعرانی هستند که در این مجموعه از آنها شعر آمده است.

در بخشی از این مقدمه این کتاب آمده است:

سیدنا الشهید در بسیاری از ساحات اندیشه و هنر، راه هایی گشود که همچنان رهروان را به خود می خوانند، اما بی سلوک نفسانی و عقلانی، نمی توان در هیچ یک از این راه ها قدم نهاد. نخست باید در نفس خود بر نیست انگاره چیره شده باشیم تا بتوانیم دیگران را هم به نفی حوالت فرد منتشر فرا بخوانیم.

انتشارات شهرستان ادب « عید خون» را در ۹۶ صفحه منتشر کرده است. علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب با شماره ۷۷۵۱۷۸۳۰ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی شهرستان ادب مراجعه کنند.