اوایل مرداد امسال زن جوانی که دلواپس پسرش شده بود با نگرانی چندین بار با تلفن همراه وی تماس گرفت اما تلفن در دسترس نبود. زن جوان به امید اینکه پسرش در محوطه مجتمع سرگرم بازی شده است خودش را سراسیمه به آنجا رساند اما از سروش خبری نبود.

انتظار چند ساعته توأم با دلشوره مادر ادامه داشت تا اینکه او خودروی سمند سفید رنگی را دید که نزدیک مجتمع ایستاد. بعد هم مرد جوانی با عجله پیاده شد و پیکر نیمه‌جان سروش را از ماشین بیرون انداخت و از آنجا گریخت.

مادر سروش که از دیدن این صحنه شوکه شده بود بلافاصله پسرش را به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران انتقال داد. کبودی و آثار ضرب و شتم روی بدن پسر 15 ساله حکایت از شکنجه شدید او داشت. سروش پس از درمان و بهبودی نسبی دیروز به همراه مادرش به دادسرای جنایی تهران رفت و از مردی شکایت کرد که او را ربوده و سه ساعت نیز مورد شکنجه قرارش داده است.

سروش به بازپرس آرش سیفی گفت: مدتی قبل از طریق تلگرام با دختری به نام لادن آشنا شدم. او در یکی از خانه‌های اطراف مجتمع ما زندگی می‌کند. آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه یک روز لادن تماس گرفت و از من خواست برای دیدنش به خانه‌شان بروم. محل قرار در نزدیکی خانه آنها بود.

من هم در راه بازگشت از باشگاه به محل قرار رفتم، اما در کمال ناباوری به جای لادن، پدرش را دیدم که اوهم با تهدید مرا به خانه‌شان برد. سپس مرا عریان کرد و با کمربند به جانم افتاد.

گریه و التماس‌هایم نیز بی‌فایده بود. او آنقدر کتکم زد که از هوش رفتم و زمانی که چشم‌هایم را باز کردم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم. پدر لادن در جریان شکنجه از من عکاسی و فیلمبرداری نیز کرد. او قبل از آنکه بی‌هوش شوم از من اقرار نامه‌ای هم گرفت تا هرگز با دخترش ارتباط نداشته باشم.

باتوجه به شکایت پسر نوجوان و با دستور بازپرس، تحقیقات کارآگاهان در این باره آغاز و در ادامه نیز پدر لادن بازداشت شد. مرد 45 ساله زمانی که روبه‌روی بازپرس جنایی ایستاد به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل از حادثه، از محل کارم به خانه می‌آمدم متوجه شدم لادن در محوطه بازی مجتمع با پسری همسن وسال خود در حال صحبت است.

از دیدن این صحنه شوکه شدم و ضمن تنبیه دخترم تصمیم گرفتم کاری کنم که پسر نوجوان دیگر سراغ دخترم نرود. به همین دلیل با نقشه‌ای از پیش تعیین شده از دخترم خواستم تا با سروش قرار بگذارد. اما روز حادثه خودم به جای لادن سر قرار رفتم.بعد هم پسرک را با تهدید به خانه برده و ساعت‌ها شکنجه‌اش کردم.

به دنبال این اعتراف، بازپرس آرش سیفی دستور بازداشت او را صادر کرد.