به گزارش پارس به نقل از  فارس، سیدموسی حسینی اظهار داشت: با توجه به ایجاد یک وبلاگ و صفحه ای در فیس بوک و انتشار تصاویر مستهجن و دریافت مبالغی پول از کاربران بازدیدکننده برای برقراری ارتباط، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس « فتا» فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی ماموران وبلاگ مورد نظر را شناسایی و مشخص شد حسابی که کاربران وجه نقد را به آن واریز می کردند متعلق به خانمی به نام « ه - س» است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: با احضار این فرد مشخص شد شماره حساب مربوط به وی است اما کارت عابربانک را چند سال پیش به شخصی به نام « ح – ج» داده و هم اکنون هیچ ارتباطی با وی ندارد.

حسینی افزود: پس از رصد فضای مجازی و با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک شوکر الکتریکی نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی از منزل این فرد بازرسی و در نتیجه سه شوکر الکتریکی، یک دستبند نظامی، پنج افشانه اشک آور، یک دستگاه شنود سیم کارتی و دو شوکر کشف شد.

رئیس پلیس « فتا» فرماندهی انتظامی فارس گفت: این فرد کلاهبردار کارت عابربانک را از طریق پست برای یک خانم تبعه افغانی در یکی از استان ها ارسال می کرده که این تبعه افغانی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران دستگیر شد.