یک مهاجر غیر قانونی، تنها پس از گذشت یک ماه از اجازه‌ی پناهندگی اش، به زن جوان تعرض کرد.

به گزارش پلیس، متهم که 22 سال دارد، سال گذشته کشورش اتیوپی را ترک کرد، غیر قانونی وارد انگلیس شد و پس از یک سال تلاش و دوندگی، چند ماه پیش موفق به گرفتن پناهندگی و ماندن در انگلیس شد.

او طعمه‌اش را در نزدیکی پارک کوچکی در شهر سوانسی شکار کرد. او در روز روشن زن بی‌گناه را به پارک کشاند و پس از ضرب و شتم، دو بار به او تعرض و تهدید کرد که اگر حرفی به پلیس بزند، او را خواهد کشت.

پلیس شهر سوانسی که به دلایل امنیتی اجازه‌ انتشار نام این زن را نداده، تنها 45 دقیقه پس از این حادثه به کمک تلفن مردی که گزارش رفتار مشکوک مردی در پارک را داد، موفق به دستگیری متهم شد. قربانی وقتی متهم را در بازداشت دید، از اینکه تهدیدهای او مانعی برای حضورش در کلانتری نشده بود، ابراز خوشحالی کرد.

این خانم که پس از گذشت دو ماه از این حادثه هنوز جرأت بیرون رفتن از خانه را ندارد، از دادگاه تقاضا کرد هرچه زودتر این مرد را محاکمه کند. 

دادگاه شهر سوانسی در جلسه‌ی محاکمه‌ی متهم گفت: حوادث این‌چنینی در این شهر نادر است، اگر کسی بخواهد هنجارشکنی کند، ما به شدت برخورد می کنیم. دادگاه  این فرد را به اتهام برهم زدن نظم عمومی، تعرض، ضرب و شتم و تهدید به قتل به 12 سال زندان محکوم کرد.

تصویر متهم را در زیر مشاهده می کنید.