به گزارش پارس ، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، در گفت وگو با فارس گفت: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲: ۰۰ روز پنج شنبه ۲۹/۱/۹۲ تا ساعت ۲۲: ۰۰ روز جمعه ۳۰/۱/۹۲ در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۱۵ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی گفت: در جاده هراز، تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز پنج شنبه و از ساعت ۶: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه ممنوع و همچنین تردد تمامی تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

وی در ادامه افزود: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سلبی افزود: همچنین تردد تمامی تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴: ۰۰ تا ساعت ۲۰: ۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.