عصر امروز بروز حریق در نمای فاز 2 و بخش کارگاهی مجموعه سیتی سنتر اصفهان باعث تخلیه این محل و ورود آتش نشانی اصفهان برای اطفای حریق شد.

بهزاد بزرگزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص آتش‌سوزی رخ داده در سیتی سنتر اصفهان اظهار کرد: این آتش حوالی ساعت 15 در قسمت کارگاهی فاز دوم سیتی سنتر به علت خطای در جوشکاری در طبقه اتفاق می‌افتد که با توجه به شدت آتش‌سوزی به طبقه سوم نیز کشیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فاصله 25 تا 30 متری حریق از سطح زمین عنوان کرد: از 5 ایستگاه تیم های عملیاتی آتش‌نشانی که حدود 75 نفر بودند به همراه دو دستگاه نردبان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کمتر از 4 دقیقه پس از حریق به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان ضمن اشاره به تخلیه سیتی سنتر به علت ورود دود حاصل از حریق تصریح کرد: حریق اصلی در نمای بیرونی ساختمان بوده که مساحتی حدود 200 تا 250 متر داشته و علت استمرار آن نیز وجود مصالح چوبی در نزدیکی حریق بوده است.

بزرگزاد درباره خسارت این حادثه گفت: خوشبختانه حادثه خسارت جانی نداشته و فقط خسارتی بوده که به نمای ساختمان بر اثر آتش‌سوزی وارد شده است.