به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد خشتگر بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، عوامل انتظامی برای دستگیری سارق یا سارقان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

خشتگر افزود: در این راستا عوامل انتظامی شب گذشته فردی را که به صورت مشکوک در محل های سرقت پرسه می زد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۳۱ فقره سرقت از داخل خودروهایی از نوع پیکان و پراید اعتراف و اعلام داشت با توجه به اعتیاد شدید به مواد مخدر و طرد از طرف خانواده اقدام به سرقت می کرده و اموال مسروقه را به قیمت ناچیزی برای تهیه مواد مخدر به فردی به هویت معلوم می فروختم.

وی بیان کرد: سارق در بازجویی های پلیس اعلام داشت سرقت ها را موقع شب از خودروهایی که دارای سیستم امنیتی از قبیل دزدگیر و غیره نبوده انجام می دادم که موقع دستگیری هم برای سرقت رفته بودم که توسط ماموران دستگیر شدم.

خشتگر خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده تمام مالباختگان شناسائی شدند و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.