به گزارش پارس به نقل از فارس، « رضا صادقی» خواننده پاپ کشورمان پس از دو سال تلاش موفق شد جدیدترین آلبوم موسیقی خود را با عنوان « همین» روانه بازار کند.

صادقی در این خصوص اظهار داشت: شاید شادی من نسبت به انتشار آلبوم همین نصف شده باشد و این به خاطر زلزله های اخیر آذربایجان، و بوشهر است. از خداوند برای آنان صبر می خواهم. امیدوارم این آلبوم لحظه ای از شادی دوستان را به خودش بگیرد و بتواند آن ها را آرام کند.

** « حس خوب» مشکی پوش از پوشیدن « کفش آهنی»

وی با اشاره به اینکه آلبوم همین پس از فراز و فرودهای زیادی منتشر شده است، گفت: شاید اسمی از کلمه « همین » در آلبوم جدیدم نشنوید. حکمت این اسم را بعدا متوجه خواهید شد.

صادقی با ابراز تشکر از هوادارانش که قدرت پوشیدن « کفش آهنی» را به وی دادند، عنوان کرد: امیدوارم کودکان خیابانی هم بتوانند صدای من را حداقل از داخل ماشین شما بشنوند.

**رضا صادقی با « همین» کنسرت می دهد

صادقی خاطرنشان کرد: این آلبوم هدیه نوروزی من به مخاطبان موسیقی است و با توجه به انتشار آلبوم، خیلی خیلی زود شاهد برگزاری کنسرت من خواهید بود.

« رضا صادقی» در خصوص آلبوم جدیدش به فارس، گفت: برای آلبوم موسیقی « همین» از جوانان با استعداد ایرانی استفاده کرده ام و لقب ستاره های زمینی را به آن ها می دهم.

این خواننده پاپ کشورمان افزود: « آرون» متولد ۶۸ از خطه شمال و آقای « شفاهی» جوان مستعد شیرازی، من را در آلبوم جدید همراهی کرده اند.

نترس، دوستت دارم خدا، عاشقتم، کفش آهنی، بخند، حس خوب، دروغ بگو دل، آدم آهنی، و قطعه ولی نبود برگرفته از موسیقی بندرعباس از قطعات این اثر می باشند.