به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، حسینی درباره اظهارنظر برخی اشخاص و مراجع خاص درخصوص ایجاد شبهه برای قانونی بودن تصدی سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: اشتباه افراد مذکور این است که تصور می کنند سرپرست سازمان تأمین اجتماعی، با ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری در تأمین اجتماعی ادامه فعالیت می دهد.

وی افزود: آنان با این ذهنیت که رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه انتقال اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به معاون اول رئیس جمهور ابطال کرده است، ادامه مسئولیت با ابلاغ مذکور را دارای ایراد می دانند.

حسینی بابیان اینکه افراد مورد اشاره از ابلاغ جدید مرتضوی بی اطلاع هستند و از روی عدم آگاهی اظهارنظر می کنند، گفت: پس از ابطال مصوبه دولت توسط رئیس مجلس، دکتر عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی به استناد تبصره ماده ۱۴ اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی، مصوبه ۲۰ تیر ۸۹ برای مرتضوی حکم سرپرستی صادر کرده است.

وی افزود: به موجب تبصره ماده ۱۴ قانون، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی مختار است بدون هیچگونه قید و شرطی فردی را به مدت ۶ ماه به سمت سرپرستی این سازمان منصوب کند.

حسینی اظهار داشت: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کاملا بر اساس ابلاغ و ضوابط قانونی مشغول فعالیت و پیشبرد اهداف این سازمان عظیم است.

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ابهام آفرینی در عملکرد قانونی مذکور جز ایجاد اخلال در روند خدمت رسانی به بازنشستگان و توده های عظیم بیمه شدگان کارگری نتیجه ای در بر ندارد، گفت: شایسته است کسانی که با سوء استفاده از شعار قانون گرایی درصدد سیاه نمایی نسبت به اقدامات قانونی دولت خدمتگزار هستند، ضمن رعایت تقوای الهی، بدون بررسی و آگاهی از قانون ومستندات موجود، از اظهار نظرهای ناآگاهانه و خلاف موازین قانونی پرهیز کنند.