به گزارش پارس حمید بهمنی مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری شهید آوینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که هر دو فیلم" گام های شیدایی" و" فرشتگان قصاب" برای اکران آماده هستند، گفت: درخواست لازم برای اکران این دو فیلم به شورای صنفی نمایش داده شده اما هنوز زمان مشخصی را برای نمایش فیلم ها به ما نداده اند.

وی توضیح داد: متاسفانه فیلم های فرهنگی در مرحله اکران، کمتر مورد توجه قرار می گیرند و همین مسئله سبب می شود تا چندان در نمایش هم موفق نباشد. هرچند ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آثار فرهنگی را در سینما تولید کنیم اما معمولا امیدی به اکران آن نداریم؛ چراکه به اکران فیلم های فرهنگی احترام نمی گذارند.

بهمنی با اشاره به برنامه های موسسه شهید آوینی در سال ۹۲ ادامه داد: اعلام برنامه های ما در سال ۹۲ بستگی به حل مسائل مالی در سال جاری دارد. تا زمانی که تامین بودجه لازم صورت نگیرد، نمی توانم به طور قطع بگویم که چه پروژه هایی را کلید خواهیم زد اما تولید آثار سینمایی، تله فیلم و مستند جزو برنامه های ما خواهد بود.

وی گفت: به تازگی نگارش دو فیلمنامه در دو ژانر دفاع مقدس و اجتماعی را به پایان رسانده و آن را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی تسلیم کرده ام.

موسسه شهید آوینی با دو فیلم" گام های شیدایی" به کارگردانی حمید بهمنی و" فرشتگان قصاب" به کارگردانی سهیل سلیمی در انتظار اکران است.