به گزارش پارس به نقل از جوان، حامد بهداد درباره الگو بودن رفتارش در جامعه گفت: من جزئی از مردم هستم. من کار نمایش انجام می دهم و اتفاقی را بازسازی می کنم. من خودم مشکل اخلاقی دارم. در خانه مشکل دارم. من خودم با خودم مشکل عدیده دارم. من با خودم درگیرم. من یک بیمار ذهنی و روانی ام؛ می فهمی یا نه؟

مجموعه « اینجا ایرانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید مرسی ساخته می شود. یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های این مجموعه « دوربین مخفی» آن است که واکنش هنرمندان را ضبط می کند و در نهایت هنرمند به تحلیل و چرایی واکنش اش در مقابل مجری برنامه می پردازد.

این مجموعه اولین مینی سریال اکشن ایرانی است که « بارکد» ، « یک فنجان چای» و « پارکور» عنوان قسمت های این سریال است.

حامد بهداد که در مقابل « دوربین مخفی» اینجا ایرانه قرار گرفته است، عکس العمل جالبی از خود نشان می دهد. این فیلم واکنش حامد بهداد به موقعیت « دوربین مخفی» و تحلیل اش از این اتفاق است.

حامد بهداد که بازیگر دوربین مخفی را کتک می زند درباره این اقدامش به رامبد جوان گفت: از همه اتفاق هایی که افتاد ترسیدم. افتاد زمین و از اینکه سرش زیر ماشین برود ترسیدم. از اینکه بازیچه گروهی قرار گرفتم ترسیدم. ترس از مسخرگی و اینکه یک « کور» رد شود و به من بگوید تو حامد بهدادی.

وی ادامه داد: همیشه می ترسیدم که مقابل دوربین مخفی قرار بگیرم و همیشه می دانستم کسی را که این کار را با من انجام دهد کتک می زنم.

بهداد در پاسخ به سوال جوان درباره ایرادهای شغل بازیگری گفت: به من حرف هایی زده می شود که تو الگوی جامعه هستی. من نمی خواهم الگوی جامعه باشم. من فرد به فرد می توانم عمل کنم و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانم به آدم ها نشان دهم که با آن ها فرق ندارم و تو الگوی من می توانی باشی.