به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حضور فریدون جیرانی همایش کاندیداتوری روز پنجشنبه حسن روحانی یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات خرداد گمانه هایی را مبنی بر ساخت فیلم انتخاباتی این چهره در رسانه ها به وجود اورده است.

جیرانی اگرچه رسما این مسئله را تأیید نکرد اما صحبت های مبهم او در مورد تکذیب ساخت فیلم انتخاباتی به ابهامات بیشتر دامن زد.

جیرانی با بیان اینکه فعلا قصد ساخت فیلم انتخاباتی برای هیچ کاندیداتوری را ندارد گفت: خبر ساخت و تولید فیلم انتخاباتی حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری را هم نه تأیید و نه تکذیب می کنم.

جیرانی در مورد دلیل شرکت در این برنامه انتخاباتی گفت: در جلسه چند روز گذشته بنا به دعوت یکی از دوستان حاضر شدم، اما در این جلسه هیچ گونه صحبتی در مورد ساخت فیلم انتخاباتی نشد.

هنوز چند ماه مانده به شروع فعالیت های تبلیغاتی نامزدها ظاهرا خیلی از نامزدها برنامه ریز برای ساخت فیلم انتخاباتی را شروع کرده اند و در روزهای آینده باید شاهد تکذیب ها و تاییدهای دیگری از این جنس باشیم.

روز گذشته یکی از نزدیکان علی لاریجانی خبر ساخت فیلم تبلیغاتی او توسط مجید مجیدی را تکذیب کرد. ظاهرا رقابت در سینمای ایران در ماه های آینده علاوه بر گیشه ها بر صفحات تلویزیون در شب های انتخابات هم قرار است پیگیری شود.