عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اینکه منطقه 12 قسمت مرکزی شهر است، اظهار داشت: باید در این منطقه بلند مرتبه سازی‌ احیا شود اما در حال حاضر به صورت مخروبه و از دست رفته باقی مانده است.

وی با بیان اینکه شاهد ساخت و ساز برج‌های 20 طبقه در منطقه شمال شهر تهران هستیم، افزود: در همه دنیا در قسمت‌های مرکزی بلند مرتبه سازی انجام می‌شود اما در حال حاضر در تهران این گونه نیست و نمی دانیم چه کسی باید پاسخگوی شهر باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خطاب به شهردار تهران در خصوص واگذاری شهر آفتاب به وزارت ارشاد تذکر داد و گفت: این گونه مسائل باید در شورا مطرح شود.
وی با بیان اینکه شهر آفتاب سرمایه شهریست و شهرداری نمی‌تواند به مدت 6 سال آن را به وزارت ارشاد واگذار کند، یادآور شد: این برنامه‌ایست که باید با شورای اسلامی شهر تهران مطرح کند تا در خصوص آن تصمیم گیری انجام شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران به اقدامات شهرداری در خصوص نگار خانه‌ای به وسعت یک شهر اشاره کرد و گفت: این یک اقدام فرهنگی بی نظیر در شهر بوده و همه افرادی که برای اجرایی شدن این اقدامات تلاش کردند بچه‌های جبهه و جنگ هستند.
مختاباد تأکید کرد: در سال گذشته 16 اثر فرهنگی مربوط به فتح خرمشهر در شهر نمایش داده شده بود و امسال 30 اثر فرهنگی به فتح خرمشهر اختصاص داده شد و همچنین تبلیغات برای نیمه شعبان 10 برابر سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این تابلوها حتی یک ریال هم برای سازمان زیباسازی خرج ندارد، گفت: شرکت‌ها با هزینه خود این بنرها را چاپ می‌کند.