به گزارش پارس به نقل از شبکه ایران، این هفته با پخش قسمت بیست و ششم سریال « کلاه پهلوی» ، شخصیت « فروغ» با بازی مریلا زارعی به دلیل اجرایی شدن قانون کشف حجاب در سامان، مجبور به خداحافظی از شغل معلمی و ترک مدرسه سامان می شود.
به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت بیست و ششم که جمعه بیست و سوم فروردین ماه نمایش داده می شود، در ادامه قسمت ۲۵ مخاطبان این سریال شاهد اهدای مدال کانون بانوان به مه لقا خواهند بود. حضور شخصیت « ژان» با بازی صالح میرزا آقایی در این مراسم و ابراز علاقه وی به مه لقا، حساسیت صمصام همسر مه لقا را به دنبال دارد و صمصام نسبت به این روابط واکنش نشان می دهد.

همچنین در این قسمت مخاطبان شاهد افزایش فشار شهربانی بر مردم عادی شهر خواهند بود. « عتیقه های شهر سامان» نیز از دیگر قصه هایی است که در این قسمت دنبال خواهد شد.
در قسمت بیست و شش « کلاه پهلوی» نیز بخش عمده ای از بازیگران سریال ایفای نقش خواهند کرد. این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی « سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی« محمدرضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هفت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش « کلاه پهلوی» تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www. kolahpahlavi. tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.