به گزارش پارس به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در این دیدار با اشاره به نام با مسمّای قرآن و عترت گفت: نامی بزرگ و با عظمت را برگزیده اید و ما چیزی بالاتر از قرآن و عترت نداریم و لازم است تا در شأن این نام ظاهر شوید و خدماتی را که ارائه می دهید در جهت رضای خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

این مرجع تقلید با تقدیر از خدمات ارائه شده در این مرکز یادآور شد: امیدوارم که این مرکز در قم و کل ایران نمونه باشد و اسباب آبرومندی برای شیعه و حوزه علمیه قم باشد.

وی خدمت به بندگان خدا را افتخاری بزرگ دانست و افزود: خدمت به بندگان خدا مورد تأکید قرآن و عترت است و ثواب های بسیار زیادی برای آن ذکر شده است و هیچ عبادتی بالاتر از آن نیست.

وی با اشاره به شرایط سخت و گرفتاری هایی که امروزه مردم ایران با آنها دست به گریبانند و با توجه به گرانی و کمبود داروهای اساسی و هزینه های بالای درمان، ادامه داد: اگر کسی بخواهد در درگاه خداوند متعال مقرّب باشد و امام زمان ارواحنا فداه را از خود راضی بدارد، باید در این شرایط حساس در ادای وظیفه و خدمت به بندگان خدا بدون منّت تلاش کند.

این مرجع تقلید افزود: در راه خدمت به ضعفا و محرومان یک آن و یک لحظه را نیز نباید دست کم گرفت و اگر نیت، خیر باشد، همه ی لحظات عبادت است.

آیت الله صافی با اشاره به آیه ی « الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» گفت: اگر در راه رضای خدا تلاش کنید خداوند توفیق آن را عطا خواهد کرد و این توفیق بزرگی است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آیت الله دین پرور و کلیه ی مدیران و پرسنل درمانگاه قرآن و عترت، از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب توفیق کرد.