به گزارش پارس به نقل از مهر، سرگرد مختار شیرمحمدی افزود: مدتی قبل ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند این فرد دارای یک همسر و فرزندی ۵ ساله بوده و برای اینکه شناسایی نشود هر از چند گاهی به همراه خانوده خود در پوشش مسافرت خانوادگی به استان" البرز" عزیمت و مواد مخدر را به زنجان منتقل می کرد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه این متهم قبلا نیز به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود گفت: روز گذشته ماموران دریافتند که وی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان البرز به زنجان منتقل کند.

سرگرد شیر محمدی با بیان اینکه متهم به صورت نامحسوس زیر نظر پلیس قرار داشت تاکید کرد: ماموران در عوارضی" زنجان- قزوین" مستقر و متهم را که با یک دستگاه سواری نیسان به همراه همسر و کودک ۵ ساله اش در تردد بود دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه در بازرسی از خودرو این متهم ۳ کیلو تریاک کشف شد، گفت: متهم به مراجع قضایی معرفی و از آْن طریق روانه زندان شد.

کمیته امداد استان زنجان آمادگی برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان را دارد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طی زلزله رخ داده در شهرستان دشتی بوشهر، کمیته امداد استان زنجان آمادگی خود را برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان اعلام کرد.

رضا حسنلو افزود: خبروقوع حادثه زمین لرزه در منطقه کاکی شهرستان دشتی از استان بوشهر در روزهای آغازین سال که موجب جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز و تخریب اماکن مسکونی آنان شد، بسیار تلخ و ناگوار بوده و موجب تاسف و تاثر شد و از همین رو از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان طلب آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از درگاه الهی مسئلت داریم.

وی با اشاره به فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در زمینه نقش درخشان مردم در کمک رسانی به خانواده های زلزله زده تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری بر همکاری مردم و سازمان ها در کمک رسانی به مناطق زلزله زده دارند، از همین رو کمیته امداد نیز بلافاصله ستاد ویژه ای در راستای جمع آوری کمک های مردمی و امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان دشتی تشکیل داده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه امداد در راستای کمک رسانی به مردم زلزله زده اقدام به استقرار پایگاه هایی در سطح استان می کند، اضافه کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز برای واریز وجوهات نقدی مردم اختصاص یافته که واریز وجوه به این حساب از طریق دستگاه های ATMنیز امکان پذیر است.

وی همچنین با اشاره به برپایی پایگاه های جمع آوری کمک به مردم زلزله زده در مصلی های برگزاری نماز جمعه افزود: در مساجد استان نیز کمک های مردمی جهت امداد رسانی به زلزله زدگان دشتی جمع آوری می شود.

حسنلو د به آمادگی امداد در راستای همکاری با موسسات خیریه و عام المنفعه، تشکل های مردمی، جامعه بانوان، حوزه ها و پایگاه های بسیج و… اشاره داشت و گفت: این ارگان ها نیز می توانند با هماهنگی امداد نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای امداد رسانی به زلزله زدگان و توزیع سریع آنها در بین این خانواده ها اقدام کنند.

وی در ادامه از همکاری صمیمانه مردم پایتخت شور و شعور حسینی در طرح های اجرایی امداد در طول سال تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد، این بار نیز همشهریان دست به دست هم داده و با همبستگی، همراهی و همکاری لازم را با امداد جهت کمک رسانی به زلزله زدگان انجام دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از مردم استان و سایر دستگاه ها و موسسات خدمت رسان در جهت کمک رسانی به زلزله زدگان خواست، به منظور یکسان سازی کمک ها و همچنین تجمیع آن همکاری لازم را با امداد انجام دهند.