محمدرضا کارگری با اشاره به اینکه جامعه خیرین حامی معلولان کشور امسال برنامه‌های ویژه‌ای را برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا دارد، اظهار کرد: در سال گذشته این خانواده‌ها شناسایی و با همت خیرین و کمک‌های دولت و بهزیستی، تعدادی از این افراد صاحب مسکن شدند.

وی تصریح کرد: طبق آمار ثبت‌شده در سازمان بهزیستی حدود 11 هزار و 500 خانواده دارای دو معلول به بالا در کشور زندگی می‌کنند که برخی از این افراد با توجه به شرایط موجود، وضعیت مناسبی را در بخش درمان و معیشت ندارند.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور تصریح کرد: سال گذشته 2200 واحد مسکونی به خانواده‌های ذکرشده تحویل داده شد و امسال نیز بنا داریم این روند را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه جامعه خیرین حامی معلولان کشور، سهم آورده معلولان را در بخش مسکن تأمین می‌کند، گفت: بخش دیگری از هزینه‌ها توسط دولت و بخش دیگر توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

کارگری ضمن اشاره به برگزاری گلریزان‌های جامعه خیرین در سال 94 ادامه داد: خیرین و نیکوکاران حضور پررنگی را در مراسم‌های گلریزان داشته‌اند که در هر گلریزان مبالغ خوبی برای معلولان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین به اتمام زائرسرای ویژه معلولان در جوار حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز با ظرفیت 700 نفر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کارگری بیان کرد: خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت جامعه خیرین حامی معلولان کشور، در امر ساخت مسکن معلولان سهیم باشند و کمک‌های خود را اهداء کنند.

وی خاطرنشان کرد: احداث شیرخوارگاه نیز در دستورکار جامعه خیرین قرار گرفته است که شیرخوارگاه شعبه جنوب تهران مراحل ساخت خود را طی می‌کند و شیرخوارگاه ایلام با بهترین امکانات تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور بیان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی، ما شاهد کمک‌های قابل توجهی از سوی خیرین بوده‌ایم، ضمن اینکه جامعه خیرین در بخش مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا  در شهرهای بزرگ 15 میلیون و در شهرهای کوچک 10 میلیون تومان کمک می‌کند.