به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزییات این حادثه، گفت: وقوع یک مورد آتش سوزی گسترده در ساعت ۱۷: ۴۳ روز سه شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل دو ایستگاه ۴۰ و ۴۶ به همراه گروه نجات یک به محل حادثه که یک ساختمان ۹ طبقه با ۳ طبقه زیرزمین بود اعزام شدند.

ملکی محل این حادثه را تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و وصال اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که در طبقه ۳- این ساختمان، انباری به مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که حدود ۲۰۰ متر مربع از این انبار که مملو از کاغذ، کتب و لوازم نوشت افزار بود کاملا شعله ور شده بود، اظهار کرد: دود غلیظی از این آتش برخاسته و به طبقات بالایی ساختمان سرایت کرده بود.

وی با اشاره به نجات یک تن از میان شعله های آتش و دود، به ایسنا، گفت: هم چنین دو آتش نشان دچار دودزدگی شدند که هر سه مصدوم حادثه به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل داده شدند.

ملکی با بیان این که عملیات آتش نشانان در این محل در حال حاضر رو به اتمام است و در حال حاضر عملیات تخلیه دود در حال انجام است، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی خواهد شد.