به گزارش پارس به نقل از حوادث دات نت، آنها یک شب را با دلهره و وحشت در این باتلاق گذراندند تا این که گروه امداد و حیات وحش فلوریدا پس از تماس تلفنی پدر خانواده وارد عمل شد و عملیات نجات را آغاز کرد.

امدادگران می گویند طی عملیاتی موفقیت آمیز توانسته اند تمام اعضای خانواده را صحیح و سالم از محل زندگی تمساح ها در باتلاق فلوریدا نجات دهند.

اسکات شرک ۴۴ ساله پدر این خانواده می گوید: سعی داشتیم تا خود را به خشکی برسانیم. اولین باری است که با خانواده ام گرفتار چنین وضعیتی شده بودم. من یک تازه کار هستم و تنها می خواستم تعطیلات آخر هفته را در کنار همسر و فرزندانم به خوشی سپری کنم که گرفتار شدیم.

فرانسیس تیلو از مدیریت حیات وحش منطقه در این ارتباط گفت: بارش باران و شرایط باتلاقی زمین های منطقه شرایط را برای خانواده که سوار بر قایقشان بوده اند دشوار کرده بود. آنها در منطقه ای که پوشش گیاهی داشت گیر افتاده بودند، اما در نهایت امدادگران با استفاده از تجهیزات و هلی کوپتر توانستند آنها را نجات دهند.

ما جست وجوی گسترده ای را در زمین های باتلاقی آغاز کرده بودیم و حدود ۱۰۰۰ مایل مربع در پارک ملی دنبال آنها گشتیم. وجود درخت های بلند وضعیت دید امدادگران را سخت کرده بود اما در نهایت عملیات با موفقیت انجام شد و آنها به خانه شان برگردانده شدند. ما بیشتر نگران حمله تمساح ها به اعضای این خانواده بودیم.

تعداد تمساح ها در باتلاق بسیار زیاد بود اما با وجود باران و افزایش آب در باتلاق هیچ اتفاق بدی برای آنها نیفتاده است.