سرهنگ رضا اکبری افزود: شب گذشته به منظور تخلیه بار ترافیکی تصمیم گرفته شد که جاده از شمال به جنوب یک طرفه شود.

وی اظهار داشت: اکنون با بازشدن مسیر به سمت شمال، ترافیک به سمت شمال نیز در حالت نیمه سنگین قرار دارد و قرار است از ساعت 12 امروز دوباره جاده یک طرفه شده و تردد خودروها فقط از سمت شمال به جنوب باز باشد.
وی یادآور شد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا سه بامداد جمعه 13 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
اکبری تصریح کرد: تردد وسیله نقلیه ازساعت 16 روز پنج شنبه 12 فروردین ماه جاری الی ساعت سه بامداد روز جمعه 13 فروردین ماه جاری ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد. 
وی وضعیت ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان را در حالت عادی اعلام کرد.
رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست هنگام سفر به ویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند. 
وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند. 
این مسئول گفت : با توجه به وضعیت ترافیک درراه های این استان ،می طلبد رانندگان ضمن مدیریت دربرنامه ریزی زمان بازگشت سفر خود در هنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند. 
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. 
ازابتدای طرح نوروزی تا شب گذشته بیش از21میلیون 656هزارتردد درراه های استان البرز انجام شده است . 
استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد