به گزارش پارس ، محمدرضا محمودی در گفت وگو با (ایسنا) ، گفت: یکی از تعهدات استان تهران اجرای پروژه بزرگراه همت بود که محدوده مربوط به استان تهران اجرا، تکمیل و افتتاح شده است.

وی افزود: اضافه کردن دو خط جدید به باندهای بزرگراه های رفت و برگشت تهران – کرج نیز جزو تعهدات استان تهران و بخشی از برنامه های عمرانی استان در دولت دهم است که با توجه به مشکلاتی که در محدوده منطقه چیتگر با شهرداری به وجود آمده که در صورت توافق برای تعریض این محدوده این پروژه جزو پروژه های مهر ماندگار ثبت خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه این پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد، گفت: در حال حاضر از لحاظ اعتباری نیز هیچ مشکلی برای اجرای پروژه نداریم.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره پروژه های مسکن مهر که بخش مهمی از تعهدات دولت را تشکیل می دهند نیز اظهار کرد: تمام تعهدات استان تهران برای اعطای واحدهای مسکن مهر تا پایان سال عملی می شود و دو شهر بزرگ پرند و پردیس که از شهرهای جدید التاسیس کشور هستند با احداث بیش از ۱۰۰ هزار مسکن مهر در دست تکمیل است.

به گفته وی زیر ساخت های مربوط به این شهرک های جدید تمهیدات لازم اتخاذ شده و مشکلی برای اجرای زیرساخت های این شهرک ها وجود ندارد.