به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در لیگ DEMO دانشجویی تیم روبوریزه که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود مقام نخست این بخش را به دست آورد. همچنین تیم های Python از دانشگاه فردوسی مشهد و RTQ که به صورت مشترک با همکاری دانشگاه آزاد قزوین و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران شرکت کرده بود مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ ربات های خانگی

تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با چهار هزار و ۹۲۹ امتیاز مقام اول، تیم Borg از کشور هلند با دو هزار و ۶۶۳ امتیاز مقام دوم و تیم Strive از کشور چین با یک هزار و ۳۸۱ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

لیگ ربات های انسان نما

در رده کودک (Kid) تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد.

در رده نوجوان (Teen) تیم Parand از دانشگاه آزاد واحد پرند مقام نخست را به خود اختصاص داد.

در رده بزرگسال (Adult) نیز تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام اولی را به دست آورد.

در همین لیگ در بخش مهارت های فنی در رده کودک تیم YRA از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات یزد و در رده نوجوان تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

لیگ ربات امدادگر واقعی

در بخش رقابت لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول شد و تیم Nutech-R از ژاپن و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز مشترکا مقام دوم را کسب کردند.

در بخش انتخاب بهترین ها، ربات امدادگر تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین به عنوان بهترین ربات خودکار، ربات تیم YRA دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد به عنوان بهترین ربات در جابه جایی اجسام و تیم Asema-mashin از دانشگاه آزاد تهران غرب به عنوان بهترین ربات در توانایی حرکتی انتخاب شدند.

لیگ ربات های پرنده

تیم FSR از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات یزد با ۴۶.۵۵ امتیاز رتبه اول، تیم ARC از دانشگاه امیرکبیر با ۳۹.۰۶ امتیاز رتبه دوم و تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با ۳۴.۲۹ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ امدادگر مجازی

در این لیگ تیم Yildiz از کشور ترکیه مقام قهرمانی را کسب کرد.

لیگ ربات استاندارد SPL

تیم SPQR از کشور ایتالیا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تیم های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Dutch-Nao از از هلند مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش نوآوری این لیگ تیم MRL به عنوان تیم برتر شناخته شد.

لیگ شبیه ساز امداد

در این بخش نیز تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رتبه نخست را به دست آورد و تیم های Poseidon از دبیرستان فرزانگان۱ تهران و S. O. S از دانشگاه امیرکبیر مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ مین یاب دستی

رتبه اول این گروه به تیم Arma رسید که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود. تیم Beter Mind از دانشگاه آزاد اسلامی مهدی شهر و تیم Alborz از دانشگاه آزاد اسلامی پرند نیز رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ مین یاب خودکار

از بین ۲۲ تیم شرکت کننده تیم Solar از شرکت پینار رتبه نخست را کسب کرد و تیم های G-Engine از باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش و Thunderbolt از دانشگاه آزاد بروجن رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

لیگ مین یاب رقابت فنی

در این بخش هیچ کدام از پنج تیم شرکت کننده حائز رتبه نخست نشدند. رتبه دوم به تیم Missiya از شهرداری پرند و رتبه سوم به تیم Passargad از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اختصاص یافت.

گفتنی است نتایج لیگ دانش آموزی هنوز قطعی نشده است.