به گزارش پارس به نقل از فارس، براین اساس، سررسید قسط سوم به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در خردادماه و قسط چهارم در اول شهریور ماه اعلام شده است، بنابراین متقاضیان باید تاپایان شهریورماه ۸۰ میلیون تومان بپردازند.

متقاضیان در ابتدا باید برای افتتاح حساب به بانک مسکن مراجعه کنند و با گذشت ۵ روز از زمان افتتاح حساب با مراجعه به سایت www. tehran-maskanmehr. net ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

تحویل واحدهای مسکن مهر شهر تهران از نیمه دوم امسال شروع می شود که معادل ۳۰ درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می شود، ضمن آنکه مابقی قیمت تمام شده با در نظر گرفتن ۷۰ درصد قیمت کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه طولانی مدت ۱۰ ساله با مبلغ هر قسط حدود یک میلیون تومان تعیین شده است.

سهم نقدی واحدهای مسکونی در ۵ قسط دریافت می شود که در مرحله پنجم، متقاضیان باید مبلغی معادل ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان را قبل از تحویل پرداخت کنند.

سایت تهرانسر به عنوان اولین منطقه برای ساخت مسکن ویژه شهر تهران در نظر گرفته شده است که در هر ساختمان یک ساختمان ۵ طبقه با ۱۰ واحد مسکونی ساخته می شود که متراژ این واحدها ۱۰۵ مترمربع است.