به گزارش پارس به نقل از ایسنا، روابط عمومی سریال « کلاه پهلوی» اعلام کرد، با پخش قسمت ۲۵ این سریال در آخرین جمعه سال ۱۳۹۱، قرار بود جمعه این هفته قسمت ۲۶ سریال پخش شود اما به دلیل طولانی شدن تعطیلات و حضور بسیاری از هموطنان و مخاطبان این سریال در سفرهای نوروزی، مسؤولان شبکه یک پخش قسمت جدید این سریال را به هفته آینده موکول کرده و تصمیم گرفتند این جمعه با پخش خلاصه ۵ قسمت اخیر این سریال، مخاطبانی که در هفته های اخیر بیننده این سریال نبوده اند را با فضای داستان آشنا کنند.

همچنین تکرار این قسمت نیز در طول هفته آینده روزهای شنبه ساعت ۳۰/۲ بامداد و ۱۵/۱۵ و دوشنبه ساعت ۳۰/۱۹ انجام خواهد شد.

در این پنج قسمت رویدادهای مختلفی در سریال کلاه پهلوی رخ داده که از جمله آنها می توان به: « آمدن افراسیابی (با بازی کاظم افرندنیا) از اداره

سیاسی تهران به سامان و مذاکره با مسوولان سامان برای پرونده سازی علیه صمصام» ؛ « اعتصاب بازاریان سامان در اعتراض به صدور فرمان کشف حجاب» ؛ « تلاش مردان ادارات دولتی سامان برای بی حجاب کردن زنانشان» و « راهپیمایی زنان و مردان موافق با کشف حجاب در سامان» اشاره کرد.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی « سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی« محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هشت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.