به گزارش پارس ، سینمای Pacific Place Cinema واقع در طبقه همکف مرکز خرید (تفرجگاه) Pacific Place در منطقه Queensway در جزیره هونگ کنگ می باشد.

دوجایگاه برای نشستن تماشایچی ها در نظرگرفته اند در UA Pacific Place Cinema. فضای جدید طراحی شده برای ۶ سالن تئاتر بطور کلی ۵۹۹ جایگاه برای نشستن تماشاچی ها طراحی شده است.
سینمای Pacific Place بعنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین سینمای آسیا شناخته شد.

هنگ کونگ برای استفاده شدن بهترین سیستم صوتی three-way SRD-EX و ترکیب تجهیزاتی که تا کنون دیده نشده بود، در این مجموعه به خود می بالد. برای مثال باجه خرید بلیط دیگر آن اطاق های شیشه ای سر پوشیده مرسوم نمی باشد به جای آن لابی (سالن) یک هتل بسیار مدرن شیک ویا شبیه یک بوتیک مد روز می باشد و نمای بیرونی آن نیزگواه تکنولوژی بکار رفته در آن می باشد.

قیمت بلیط از ۵۰$ تا ۷۵ $ هونگ کنگ (معادل۶۰٫۴۲$ دلار آمریکا) . شما می توانید بسته انتخاب جایگاه قیمت بلیط خود را پرداخت کنید.
تمام جایگاه ها از مجللترین مبلمان ها استفاده شده که در آن چرم فرانسوی بکار رفته. سالن دارای راهروهایی اضافه بر احتیاج با عرض ۴ فوت می باشد.

یک تالار با ظرفیت ۳۹ نفر برای اشخاص مهم و مهمان های ویژه و گروه های خصوصی و همکاران نزدیک یا بخش پذیرش می باشد. بزگترین سالن سینما دارای ۱۴۲ جایگاه می باشد.

 

منبع: Seemorgh. com