1

به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این پل به طول 73 متر شرق به غرب اتوبان امام علی (ع) در  محله دهقان را به هم متصل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این پل مقابل کوچه سنجری و طیرانی واقع شده است، تصریح کرد: احداث بزرگراه امام علی (ع)  باعث قطع ارتباط شرق به غرب محله دهقان شده بود که با نصب این پل توانستیم این مشکل را برطرف کنیم.

معاون شهردار منطقه 7 با بیان این مطلب که پل کابلی عابرپیاده امام علی (ع) بدون هیچگونه ستونی ساخته شده، اظهار داشت: این پل دومین پل عابرپیاده به روی بزرگراه امام علی (ع) است.

وی از راه‌اندازی ایستگاه آموزش ترافیک در پل سیدخندان با هدف کاهش تخلف و تصادف در شهر خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت اهالی و کاهش حوادث در خیابان‌ها، با همکاری پلیس راهور منطقه ایستگاه آموزش در پل سیدخندان احداث خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه این ایستگاه برای پاسخ به سؤالات اهالی و همچنین آموزش چهره به چهره به رانندگان در راستای کاهش تصادف‌های شهری برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: خیابان‌های سبلان، شهید بهشتی، شهید مطهری و حوالی میدان امام حسین(ع) هم از خیابان‌های شلوغی هستند که لازم است در آنها ایستگاه آموزش راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای این طرح یادآور شد: نقش رفتارهای ترافیکی تاکسیرانان، الگوپذیری سایر رانندگان از آنها و ظرفیت تبلیغی و ترویجی ناوگان تاکسیرانی،