به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته یکی از دوستان خانوادگی پس از تماس‌های پیاپی با مادر خانواده، نگران آن‌ها شد و به خانه‌ آن‌ها در یورک‌شایر رفت.   

به گزارش دیلی‌میل، این دوست در ابتدا با جسد خانم جرالدین نیومن 51 ساله مواجه شد که با ضربات چکش به زمین افتاده و غرق در خون بود و بعد با پلیس تماس گرفت. هنگامی که پلیس در حال جست‌وجوی خانه برای یافتن مدارک بیشتر بود جنازه دو فرزند خانواده، شنن 12 و برادر 6 ساله‌اش، را در طبقه بالای خانه پیدا کرد که به همین شکل به قتل رسیده بودند.

 

2

2

 

هنگامی که نیروهای پلیس مناطق مختلف در حال پیگیری این پرونده بودند جسد دیگری یافت شد که آن فرد به عنوان قاتل این خانواده شناخته شد. البته این فرد کسی نبود جز پدر خانواده پائول نیومن. پائول 43 ساله به گفته همسایگان مدتی پیش به زندان رفته و بعد از آن دور از خانواده و با پدر و مادرش زندگی می‌کرد. او جز چند بار به منزلش باز نگشته بود و گاهی با کودکانش در پارک نزدیک خانه‌شان بازی می‌کرد.

 

3

 

پس از ماجرای قتل همسر و فرزندانش پلیس به سراغ او می‌رود و اما او را پیدا نمی‌کند تا اینکه نیروهای پلیس جنازه‌اش را بر روی صخره می‌یابد که گویی او خود را به پایین پرت کرده‌بود.

طبقه گفته پلیس این کشتار نوعی پرونده خانوادگی بوده و مدارک کافی برای اثبات این موضوع وجود دارد، در نتیجه پلیس دنبال قاتل دیگری نیست.