به گزارش پارس به نقل از  فارس، فیلم سینمایی « رژیم طلایی» چهارمین ساخته بلند رضا سبحانی به تهیه کنندگی حسین فرحبخش این روزها نتوانسته از فروش خوبی برخوردار شود.

این در حالی است که در مدت ۱۷ روز از آغاز اکران های نوروری تنها ۱۶۲ میلیون تومان سهم فروش نصیب « رژیم طلایی» شده است.

بنابر این گزارش، حسین فرحبخش چند سالی است فیلمهایش حتی بدون آنکه در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروزی قرار می گیرد.

اما علیرغم فروش خوب فیلم های وی در چند سال گذشته، امسال با در اختیار داشتن سینماهای متعدد هنوز مبلغ چشم گیری برای تیم « رژیم طلایی» بدست نیامده است.

بنا به گفته عبدالله علیخانی پخش کننده فیلم سینمایی « رژیم طلایی» تعطیلات نوروز و خلوت شدن شهر تهران علت اصلی کم فروش بودن است.

به گزارش فارس، طبق آخرین آمار فروش اکران های نوروزی، علیرغم کم شدن جمعیت تهران در ایام نوروز! « رسوایی» موفق شد در همین مدت بیش از ۱ میلیارد تومان و « تهران ۱۵۰۰» بیش از ۷۰۰ میلیون تومان فروش را نصیب خود کنند.

گزارش فارس حاکیست، قاعده تصادف نیز مانند رژیم طلایی نتوانست گیشه خوبی بدست آورد و در بهتربن فصل اکران به فروشی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان دست پیدا کرد.

بنابر این گزارش، فیلم سینمایی « رژیم طلایی» چهارمین ساخته بلند رضا سبحانی و به تهیه کنندگی حسین فرح بخش، داستان فیلم « رژیم طلایی» با نام قبلی « خواب های طلایی» که مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد و به موضوع مهریه های سنگین و غیرمعقول می پردازد. این فیلم داستان زن و شوهری را روایت می کند که به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است.

در این فیلم بازیگرانی از جمله: مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، پروین ملکی، صنم سجادیان، حسین قورچی، انوشیروان نعیمی، نازنین لواسانی، حسین لواسانی، مجید علیزاده، اشکان هورسان، آرش راد، علی مددی و حیدر علیزاده به ایفای نقش پرداخته اند.