ناجا در سال ۱۳۹۲، تلاش می کند در جهت تحقق شعار سال، مقابله با قاچاق و مفاسد اقتصادی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و همچنین با تامین امنیت انتخابات، شاهد حضور جدی و حداکثری مردم قدرشناس ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، نیروی انتظامی در این اطلاعیه آورده است: یوم الله دوازده فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

در این اطلاعیه آمده است که « یوم الله ۱۲ فروردین» ؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان است که در این روز عظیم مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی تازه متولد شده ایران با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق ۹۸.۲ درصد آرای آری خود، وحدت ملی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه در همه پرسی فراگیر خود تاریخ ساز شده و طومار استبداد و ظلم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستم شاهی را برچیده و دست ردی بر سینه زورگویان خارجی زده و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم شاهی در ایران پایان داده و آن را به زباله دان و موزه عبرت های تاریخ سپردند.

این بود نقش محوری و کلیدی مردم در تعیین مستقیم سرنوشت خود که تاریخ آن را ثبت و ضبط کرد. این واقعه عظیم بر تارک آن به تلالو نشسته است و صدای سیلی ای که استکبار جهانی از ملت قهرمان ایران خورد در طول دوران طنین انداز است.

این همان تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و بیانگر این واقعیت که مردم مبارزه ایران ملتی عدالتخواه و آزادی طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی دهند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۲، که توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای « مدظله العالی» با نام سال « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نام گذاری شده است تلاش می کند در جهت تحقق این شعار، مقابله با قاچاق و مفاسد اقتصادی را در الویت برنامه های خود قرار دهد و همچنین با تامین امنیت انتخابات، شاهد حضور جدی و حداکثری مردم قدرشناس ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشیم.