به گزارش پارس به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سردار مجرد که روز گذشته برای ارزیابی اقدامات نوروزی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی وارد استان آذربایجان غربی شد، با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات فرماندهی انتظامی این استان در تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و کاهش جرایم خشن و آسیب های اجتماعی سطح استان، تصریح کرد: حلول سال جدید همواره موجب شادی و نشاط مردم بوده است ولی شادی واقعی زمانی محقق می شود که وفاداری، رعایت حقوق دیگران و ایستادگی در برابر سختی ها در وجود افراد متجلی شده و آثار مثبت و مضاعف خود را نمایان سازد.

وی با بیان اینکه اعتلای سازمانی و ارتقاء اخلاق و منش کارکنان پلیس در جلب رضایتمندی و اعتماد عمومی از اهداف مهم بازرسی کل ناجاست، تاکیدکرد: سازمان ناجا سازمان دینی و مکتبی است و فرماندهان موظف هستند با بهره گیری از این شاخصه زیر مجموعه خود را رشد داده و به سمت کمال و تعالی سوق دهند.

رییس بازرسی کل ناجا مهمترین سرمایه سازمان ناجا را نیروی استانی آن برشمرد و افزود: هر قدر در ارتقاء و زنده کردن حس خودباوری کارکنان تلاش شود به همان میزان اقتدار ناجا و اعتماد مردم به این مجموعه افزایش خواهد یافت.

مجرد در ادامه از افزایش درصد تقدیرهای مردمی از عملکرد پلیس و کاهش شکایات و انتقادات مردمی از عملکرد کارکنان ناجا خبر داد و گفت: این وضعیت نشانگر حرکت آرام و رو به جلو نیروی انتظامی است که با اعمال سیستم نظارت تخصصی بازرسی افق روشنتری پیش رو است.

رئیس بازرسی کل ناجا در خاتمه بر اجرایی شدن مفاد آیین نامه انضباطی توسط فرماندهان و تک تک کارکنان در تمام ماموریت ها تاکید و خاطرنشان کرد: آیین نامه انضباطی ناجا با یک نگاه اسلامی نوشته شده و تایید فرمانده کل قواء به آن مشروعیت بخشیده است.