فراستی در این گفت وگو کنارگذاشته شدنش از برنامه هفت را نوعی « قهر» تعبیر و انتقادات تندی از « گبرلو» مجری فعلی برنامه کرده است.

به گزارش پارس  به نقل از تابناک او همچنین ماندن در هفت بعد از « جیرانی» را یکی از معدود اشتباهات زندگی اش دانسته و گفته است: " من همیشه به فریدون این انتقاد را داشتم که چرا برنامه اینقدر خبر و گزارش دارد و زرد است، اما دیدم گبرلوی مدعی ارزش، دو برابر زرد است. البته الان چهار برابر زرد است و برنامه هفتی که قبلا هفت بود الان هفت دهم هم نیست.

او نیتش خیر است اما این کاره نیست. ماندن در این برنامه جزو معدود دفعاتی بود که اشتباه کردم، باید یک مقدار جدی تر نگاه می کردم که با چه کسی طرف هستم، اما این کار را نکردم. من گفتم هر کس می خواهد باشد، هر کاری می خواهد با « هفت» بکند. من فقط با قسمت نقد آن کار دارم و با همین انگیزه هم آمدم. "

فراستی در عین حال از پیامک بی پاسخی صحبت می کند که گبرلو به او زده و از او در مورد حضور در برنامه نقد یکی از فیلم ها در لانه جاسوسی پاسخ خواسته است؛ پیامکی که فراستی آن را بدون پاسخ گذاشته چون معتقد است به او ربطی نداشته است.

فراستی همچنین « هفت» را پایان گرفته می داند و از پیشنهاد مجری گری برنامه بعد از فریدون جیرانی به خودش خبر می دهد؛ پیشنهادی که او رده کرده است:

" به من گفتند مجری باش و من هم گفتم نمی توانم مجری باشم و بگویم فروش هر فیلم چقدر است. "

بخش انتهایی گفت وگوی فراستی از تمایل او برای بازگشت به تلویزیون و ارائه طرحی برای این بازگشت با برنامه ای به سردبیری خودش خبر می دهد:

" من یک طرح برنامه سینمایی به تلویزیون سفارش دادم که خودم هم سردبیر آن هستم. این برنامه اگر شکل بگیرد دو بخش دارد؛ یکی بحثهای جدی سینمای ایران مثلا فرم و محتوا و بخش دیگر هم نقد که هم نقد تاریخ سینمای ایران است هم جهان. خبری هم از خبر و گزارش در برنامه نیست. "