پخش کننده « رژیم طلایی» : راضی هستیم

به گزارش پارس عبدالله علیخانی یکی از مدیران دفتر پخش « پویافیلم» و یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی « رژیم طلایی» که فیلمش در ایام نوروز روی پرده رفته است به خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، گفت: ما تیزر تلویزیونی داریم و تلویزیون هم تیزرهای رایگانی را به « رژیم طلایی» اختصاص داده که در موقعیت های مختلف روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: از نظر من وضعیت تعامل تلویزیون در زمینه اختصاص تیزر به فیلم های نوروزی نسبت به سال های قبل بهتر بوده است چرا که در سال های گذشته، اوایل نوروز پنج تا ۱۰ تیزر به ما اختصاص می دادند و در روزهای بعد به تدریج به تعداد آن ها اضافه می شد اما تاکنون تعداد تیزرهای رایگانی که تلویزیون به فیلم ما اختصاص داده بهتر از قبل بوده و ما از این موضوع راضی هستیم.

پخش کننده « رسوایی» و « تهران ۱۵۰۰» : تیزر های « رسوایی» کم اما « تهران ۱۵۰۰» خوب

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر « فیلمیران» که پخش دو فیلم « رسوایی» و تهران ۱۵۰۰ را بر عهده دارد، درباره اختصاص تیزرهای تلویزیونی « رسوایی» ، بیان کرد: متاسفانه تعداد تیزرهای تلویزیونی اختصاص یافته به فیلم سینمایی « رسوایی» خیلی کم بوده است. البته این فیلم مشکلی از نظر تلویزیون ندارد اما تعداد تیزرها به نسبت دو سه فیلم دیگر کمتر است.

وی تیزر های « تهران ۱۵۰۰» هم خاطرنشان کرد: وضعیت تیزر های « تهران ۱۵۰۰» بهتر است و تعداد تیزرهای خوبی به این فیلم اختصاص داده شده است.

پخش کننده « قاعده تصادف» : تیزر داریم اما امیدواریم بیشتر شود

مصطفی شایسته از مدیران « هدایت فیلم» و پخش کننده « قاعده تصادف» هم درباره وضعیت تیزرهای تلویزیونی این فیلم به خبرنگار ایسنا، گفت: « قاعده تصادف» تیزر تلویزیونی دارد که تعدادی از آن ها رایگان به این فیلم اختصاص داده شده است اما امیدواریم این تعداد تیزر بعد از ایام تعطیلات نوروز بیشتر شود.

پخش کننده « حوض نقاشی» : تیزر تلویزیونی داریم

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری هم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، شایعات اختصاص نیافتن تیزر تلویزیونی به « حوض نقاشی» را تکذیب کرده و به صراحت گفت که این فیلم تیزر تلویزیونی دارد.